آموزش خیاطی دامن با الگو

مستطیلی روی پارچه و روی دولای بسته درست میکنیم از بالای پارچه حدودا ۲ سانتیمتر برای زاپاس فاصله میزاریم این مستطیل به طول قد دامن و به عرض یک چهارم باسن باضافه یک! خواهد بود احتمال دارد شکم جلوتر باشد و ما بخواهیم قسمت جلو را مقداری آزادتر بگیریم و همچنین بعد از دوخت دامن درزهای پهلو دیده نشوند و مقداری به طرف عقب بروند ما قسمت جلو را بعلاوه یک و قسمت عقب را منهای یک میگیریم.

حدود ۱۴ سانتیمتر از خط کمر پایین آمده و خط باسن را میکشیم و برای اندازه گیری کمر آموزش خیاطی دامن با الگو   روی عرض مستطیل که یک چهارم باسن باضافه یک بود یک چهارم کمر باضافه یک ( چون باسن را باضافه یک کردیم) باضافه مقدار ساسون مبگیریم در صورتی که کمر با دور باسن شخصی تفاوت زیاد داشته باشد میتواند مقدار ساسون را بیشتر در نظر بگیرد و برعکس باشه میتونید کمتر بگیرید.ولی نرمال مقدار ساسون ۳ است.

مقدار یک چهارم کمر + ۱ + ۳ (برای ساسون) را اندازه میگیریم مقدار اضافی را همانطور که در شکل مشاهده میکنید به خط باسن وصل میکنیم.ممکن است انتخاب کنید به کار بر روی لباس هر دو مردان و زنان است. افراد نیاز به یک درک پایه ای از دوخت و پارچه قبل از تبدیل شدن خیاط حرفه ای است. آنها ممکن است خود را به کار و یا کار برای فروشگاههای چندقسمتی، فروشگاههای لباس عروس و یا دیگر فروشگاه تخصصی. ایستاده و خم شدن برای مدت زمان طولانی ممکن است مورد نیاز باشد. خیاط که دارای مشاغل ممکن است زمان قابل توجهی به دنبال مشتریان جدید صرف.
دوره های دوخت مقدماتی دانش آموزان با دانش در مورد انتخاب پارچه، انتخاب الگو و نحوه استفاده از انواع ابزار دوخت عمومی فراهم می کند. کالج جوانان و برنامه های آموزشی جامعه تمایل به ارائه دوره های دوخت برای مبتدیان، و همچنین دوره برای فاضلاب متوسط ​​و پیشرفته.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>