آموزش خیاطی

من شده است به جری برای حدود 3 سال در حال حاضر ( 3 لباس و شلوار متعدد ) و همه چیز جری انجام داده است از دست داده است / ظهور یک سجاف او در محل قرار داده . قیمت او بسیار در تاریخ همتراز با هر کسی که شما می خواهم به خارج از شهرستان به (5  کمتر از خیاط محلی من به لبه دار کردن طول نفس نفس زدن ) اما کار به مراتب برتر است و نگه می دارد تا در طول زمان. جری را نیز به شما نظر صادقانه خود را در تناسب و آنچه که باید و باید در مقابل فقط گرفتن پول خود را و انجام یک کار غیر ضروری انجام شود است. فقط به خاطر داشته باشید که او به پول نقد است و تنها تیک بزنید.
چند جفت شلوار به جری و جو در زمان هفته دیگر. این یک مکان زیبا در سمت راست بویلستون که در آن یکی از آن دستگاه آسانسور قدیمی شما را تا جای خود را وجود دارد. فوق العاده مکان های مناسب برای من. جری خود را آرام اما بسیار خوب است. هنوز مطمئن شوید که اگر او می شود کمک کند از هر کس دیگری از من فقط او را دیده ام وجود دارد، اما در هر صورت زمان چرخش بسیار سریع است. 5 شلوار در 1 هفته و همه به خوبی انجام می شود. و قیمت ها بسیار معقول تر از شما می خواهم در این بخش از شهر فکر می کنم. بسیار توصیه شده!!
من معمولا نمی ارسال بررسی منفی، اما من بعد از خواندن همه به بررسی بزرگ در مورد او نا امید شده بود. اولین بار من به جری رفت، من می خواستم به خیاط قدیمی (اما گران) کت پشمی که من به ندرت می پوشند زیرا آن را در من بیش از حد بزرگ است. من از او پرسیدم اگر او می تواند در دو طرف را به میبودند. او به من گفت از آن نمی تواند انجام شود به دلیل درز و کتهای که نیاز به در اندازه مناسب خریداری شود. نه آنچه که من می خواستم به شنیدن از من با داشتن یک زمان سخت پیدا یک کت پشمی برای زمستان، اما هیچ مشکلی – من بررسی قبلی که جری می تواند مورد اعتماد را خوانده بود چرا که او در مورد آنچه که می تواند (و نمی تواند) صادق بدون اذیت آن را به یک آیتم انجام می شود.

بار دوم من او به ارمغان آورد یکی دیگر از کت پشمی که من فقط خرید از آنجایی که من می تواند یکی از من در حال حاضر متعلق تغییر نمی دهد. من با این کت کرلی، آن را تا به حال سه درز – دو در هر طرف و یکی در پشت – پس از آن می تواند راحت تر به آن را در وقتی که من نشان داد جری کت، او گفت: همین که او اولین بار بود : “این نمی تواند انجام شود.” این بار، من شک و تردید بود. دو کت من او را گرد هم آورده متفاوت دوخته شد اما او نمی تواند هم در در همه؟ من به پایان رسید تا در نظر گرفتن این لایه دوم به خیاط دیگر به نظر خود را دریافت و او قادر به درک آن را دقیقا چگونه من می خواستم و کت به نظر می رسد واقعا بزرگ بود. من حدس می زنم جری نمی دانم که چگونه به در کت، اما من با تجربه ای است که دیگران او را در ستایش کرده اند، احتمالا نه مورد حدس زدن. بنابراین حدس دوم من این است که او فقط نمی خواست به انجام خیاطی و آن را به عنوان یک تغییر غیر ممکن است، که به نظر من واقعا ناامید کننده از کسی است که به خوبی بررسی شده است منتقل می شود. شاید اگر من در موارد ساده تر آورده بود برای تغییر، من می خواهم که یک تجربه بهتر بود اما من یک خیاط که مایل به کار برای گرفتن آن حق است قدردانی میکنیم.
نه تنها جری خیاط شگفت انگیز است و در یک محل بزرگ، او یک پسر خوب و قیمت مناسب. او از راه خود رفت برای کمک به رفع جیب کت من در نقطه در حالی که من کاهش یافته است چند موارد دیگر.

یکی از بهترین تجربه های خدمات من در هر نقطه در بوستون، دوره بود.
جری نشانی از یک کار بسیار خوب و بسیار کامل است. نرخ خود نیز پایین تر از یکی از برگشت خلیج انتظار به نظر می رسد. تنها مشکل من با او ساعت است. من متوقف به او را به دلیل ناراحتی از ساعت است. او در روزهای شنبه در تابستان استفاده نمی شود باز و در سال 2014، او در زمان خاموش ماه اوت. من نمی دانم در صورتی که هنوز هم مورد.
این سخت است برای پیدا کردن یک خیاط واقعا خوب است و من خیلی خوشحال من پیدا جری هستم. او کار با کیفیت، صادق است و به نوبت کار به سرعت به اطراف. من بارها به او استفاده کرده اند و من همیشه با محصول نهایی است.

او صادقانه نیز می رود راه طولانی است. من او را به ارمغان آورد چند لباس که او توصیه کار نمی کند از او بر این باور بودند تغییری نمی خواهد در سود آنها باشد. من او را برای صادق بودن به عنوان بسیاری از خیاط دیگر احتمالا کار انجام داده اند اما محصول نهایی به احتمال زیاد بسیار ناامید کننده است تحسین می کنیم. این لباس گران قیمت بودند و جری توصیه می شود تعمیر آسان از یک پیراهن زنانه، که کاملا کار کرده است.

من به شدت توصیه جری. است به همین دلیل او 5 ستاره در Yelp امتیاز است وجود دارد.
چیزی در مورد یک خیاط بزرگ است که باعث می شود شما در مورد همه چیز شما می خواهید را به در بعدی افکار پوچ وجود دارد.

من در برخی از شلوار کت و شلوار که من در سال های بسیاری بود پوشیده نیست به ارمغان آورد، از روز من کمتر از یک بود، باید ما می گویند، فردی به خوبی گرد.

با توجه به اینکه این یک جفت نسبتا ارزان از میسی بود، جری بسیار صادقانه و جلو با من که شلوار با شل به اندازه کافی به یک تغییر کامل ساخته نشده بودند (او در مورد سه اینچ برای اضافه کردن به کمر، و تنها دو اینچ بود برای کار با)، و که آنها هنوز هم ممکن است کمی تنگ است. من تصمیم گرفتم تا تاس ریخته به هر حال، و من خوشحالم من هستم. آنها راه بهتر از من انتظار رهبری می شد مناسب. تحت وعده، بیش از ارائه استراتژی کسب و کار کمال که او دارای خود را به، و باعث می شود من یک مشتری خوشحال در هر زمان نشان می دهد.

جری بزرگ در آنچه او می کند، و او را به دور دوستانه از من انتظار یک مدرسه هنرمند قدیمی بوستون است. من شروع املایی ایتالیایی نام خانوادگی من به عنوان او نوشته سفارش من، و او مودبانه قطع می گویند: “نگران نباشید، من می دانم.” این مرد به من می شود.

این بود؟
من یک فرد دعا نیست، اما من قصد دارم به ارسال یک درخواست به جهان و امیدوارم که از گوش دادن کسی. در اینجا می رود – لطفا اجازه دهید جری قوی و سالم ماندن برای یک مدت طولانی طولانی است. لطفا.
جری بزرگ است. دوره زمانی. این دومین بار است که او به سختی من شلوار پوشیدنی به کالاهای اساسی گنجه تبدیل شده است است. طرز کار بزرگ در سراسر. من در زمان 2 جفت شلوار این زمان گذشته است. یکی جفت سجاف که شل و دیگر مورد نیاز آمده بودند تا در نظر گرفته شود. در حالی که من در تلاش بود از یک که مورد نیاز تغییر، او سجاف در این جفت ارز دیگر … ثابت بود برای آزاد! من خیلی خوشحال بود. آنچه را که باید به من یک بازو در خیاط محلی تمیز کردن خشک هزینه – با هیچ تضمینی وجود ندارد که شلوار می کنید بین برد – در فلش توسط جری انجام شد. برو پیش او. شما را ناامید خواهد شد.
2014 به روز رسانی: من همچنان به دور طرز کار جری دمیده می شود. او ماهرانه طول آستین یک کت سنگر تقریبا کامل (در حال حاضر کت کامل است). مگر در مواردی که من به شما گفتم، شما نمی دانید. او همچنین در یک جارچی پشم ونخ راه راه هو همهمه و جو در زمان آن را به نگاه من دلار بالا برای آن پرداخت می شود. کاملا اندازه. مورد آخر، من هیچ امیدی برای ندارد – آن یک جفت ضعیف ساخته شلوار  که در یک درز جیب پاره پاره، نه درز اما توجه داشته باشید (سمت پارچه بود، من دوست دارم  اما گاهی اوقات مسائل خود را از کیفیت سوال برانگیز و این حقیقت است). به هر حال، من آن را برداشتم و جری RIP ناپدید شده بود. رفته! همانطور که او به من گفت: “فقط شما و من می دانم که که پاره پاره شد.” به خاطر انجام آنچه شما انجام، مرد.
جری خیاط اصلی من که من با “مرد رشد” لباس من اعتماد بود. چرا؟ جری صادق است و او مسائل خود را می داند.

خیاط OG و معتبر واقعی در خلیج برگشت اما در یک قیمت معقول. او می شود همه چیز انجام می شود که او می گوید آنها باید انجام شود و مطمئن شوید که آن را درست می کند. او اصرار دارند که شما انجام بخشی خود را و کامل می شود در هنگام بلند کردن تغییرات خود را. من شلوار احاطه با هیچ شکایتی بسیاری از پیراهن طرف گرفته شده در داشته ام و آستین کوتاه،. من افتخار می کنم به هیچ پیراهن چتربازی و شلوار شکستن درهم و برهم است.

برگشت به چیزی صداقت، من یک بار در یک کت و شلوار ساخته شده به اندازه گیری به جری گرفت و پرسید که آیا او می تواند دو طرف در برای من است. او به من گفت NO و سپس اقدام به می گویند که دلیل آن است که کت و شلوار پنبه اظهارنظر، او می تواند این کار را به دلیل مواد نمی پاک و پیشنهاد کرد که من کت و شلوار تغییر از که من آن را از خریداری شده است.

تنها دلیلی که خودداری از ستاره 5 هستم این است که او در حال گرفتن قدیمی و دست خود را قطع بنابراین هنر و صنعت خود است 5/5 ستاره کامل نیست، اما که است که می گویند او بزرگ نیست.

در نهایت من آرزو می کنم من به زمان را به بقیه من پیراهن بروکس برادرز به او قبل از من بوستون را ترک کرد.

این بود؟
هر چند من نمی توانم جری 5 ستاره آنجایی که من هیچ خیاط دیگر به مقایسه او را به، من با کار خود را در کت و شلوار من بسیار خوشحال بود. این (در شلوار آستین و سرکوب کمر برای ژاکت، دور کمر و استراحت کوتاه) مورد نیاز کاملا چند ترفند و او به خوبی در تمام جبهه ها اجرا می شود. آن را در 125 برای همه چیز ارزان نیست، اما من می خواهم بگویم آن را به ارزش آن را برای کار با کیفیت و شب و روز خیاطی تفاوت باعث می شود برای پارچه لباسی.

این بود؟

جیمز خدمات ریچارد ساخته شده به اندازه گیری منظمی پل فاصله بین لباس های آماده برای قرار دادی و ارائه می دهد و به مشتری یک راه سریع و کارآمد به یک کت و شلوار ساخته شده به مشخصات خود را.

مشتری به سادگی به ما بازدید برای اتصالات در دست یکی از برش سر ما و مورد بحث و انتخاب سبک کت و شلوار و پارچه و دکمه خاص و پوشش که او می خواهم .

این ، خدمات زمان آگاه کارآمد است که می کند قطع نمی تماس در کیفیت است.

قیمت مناسب و معقول و خدمات سریع است. آنها به شما متن در هنگام سفارش خود را آماده است ، که اغلب قبل از تاریخ وعده که خوب است. آنها به خوبی در گرفتن لکه هستند . آخرین باری که من یک مشکل داشت. من برداشت تا شال ترمه و متوجه یکی از قطعات از حاشیه هم پاشید شد. من آن را به مرد در مقابله اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات آنها هم باز کردن ، درست است. با این حال ، هنگامی که به خانه رسیدم ، متوجه شدم قطعه کوتاه تر از دیگران مانند آن گرفتار جایی گرفته بودند. من آن را به ارمغان آورد و آنها گفتند که می تواند دوباره پیچ و تاب و قطعه اما بدیهی است که کوتاه تر از دیگران خواهد بود. یک معامله بزرگ اما کمی آزار دهنده است.

میدان پورتر تمیز کردن خشک قادر به خشک و تمیز لباس عروسی من برای تنها 160 $ است که فوق العاده بود ، با توجه به ” گواهی ” عروسی پاک کننده خشک من به نقل از حداقل 550 $! لباس ابریشم ، که ظاهرا گران تر به تمیز است، اما میدان پورتر بود که به اتهام نیست اضافی، و یا شراب ، اسپری قهوهای مایل به زرد ، و لکه گرد و خاک. من واقعا در مورد این بیرون آمدن عصبی بود، اما زمانی که من دو هفته بعد از بازگشت به انتخاب لباس تا ، همه آنها را به طرزی جادویی رفته بودند ! من قطعا توصیه پاک کننده پورتر میدان خشک و تمیز کردن لباس عروسی
به دنبال یک پاک کن خشک در سامرویل . نام این محل برای دیدن اگر آنها می تواند کت و شلوار من با روز بعد به پایان برساند.

زنی پاسخ “سلام”. حتی نام کسب و کار من در واقع اعلام فکر کردم من شماره را اشتباه بود. من تا به حال به او بپرسید اگر آن محل بود.

از من خواسته سادگی اگر ممکن بود به پرداخت هزینه اضافی و کت و شلوار من انجام شده توسط فردا و او پاسخ داد : “هیچ ما نمی توانیم” و گذاشت.

برداشت اول افتضاح است.

من پاک کننده عارف نامیده می شود و یک مرد فوق العاده خوش بین و دوستانه پاسخ (یک تفاوت قابل توجه فوری از پورتر) و گفت کاملا فقط آن را در به ارمغان بیاورد!

خنده دار چگونه یک تماس تلفنی اولین بار می توانید تعیین که در آن کسب و کار من برای همه تمیز کردن خشک آینده خواهد رفت .

با عرض پوزش پورتر اما من کسی جدید پیدا کرده ام
سعی کردم این محل به جای پاک کننده نزدیک تر به دلیل بررسی آن  از بالا. قیمت گذاری بزرگ بود، برای مطمئن – من فکر می کنم حدود 25 $ برای 4 مورد بود. من هم از سیستم پیام های متنی خود را که به شما اجازه می دانم زمانی که آیتم های خود را آماده برای وانت هستند قدردانی میکنیم. با این حال ، آنها نیز موفق به دریافت تمام لکه از لباس من است. اعطا شده، برخی از آنها بسیار قدیمی بود، بنابراین من می دانم که سخت است برای خارج شدن ، اما من هم گمان می کنند که آنها در واقع یک یا دو علامت در روند اضافه شده – برخی از لکه ها که من به یاد داشته باشید که وجود دارد قبل از وجود دارد .

علاوه بر این، وقتی که من برداشت تا دامن من، آن را از دست رفته روبان است که با آن به عنوان یک کمربند آمد. از آنجا که من فقط آن را متوجه یک بار من به خانه، من به آنها حق دور نامیده می شود و خوشبختانه آنها را در مکان دیگر خود را یافت، بنابراین من روز بعد آنها را برداشت . اما من فکر می کنم آنها باید به دقت با بازگشت همه چیز. اگر من به نام حق دور ، من احساس می کنند ممکن است پرتاب شده است.
کار عالی. من یک کت و شلوار برای تمیز کردن خشک و همچنین 2 جفت شلوار جین خوب برای همینگ گرفت. من در ابتدا در حفظ سجاف اصلی اصرار داشت، اما او به من گفت که نه تنها او را به من اتهام بیشتر برای آن، اما که محو در پایین سجاف اصلی نمی خواهد نگاه خوب است. در عوض او پیشنهاد یک سجاف جدید با موضوع جدید است که موضوع سجاف اصلی من کاملا مطابقت.

او تحویل داده است. شلوار جین کاملا مناسب ( او تا به حال من آنها را امتحان کنید در فروشگاه مطمئن شوید ) و لبه جدید به نظر می رسد مانند اصلی . آه و همه چیز زود بدون پرداخت هزینه اضافی آماده بود.

آره آنها فقط پول نقد است، اما آن را احتمالا آموزش خیاطی با اجتناب از هزینه های کارت اعتباری که آنها حفظ قیمت پایین است. من شکایت نیست .
من در صبح روز پنج شنبه در وحشت آمدم چون تا به حال فقط یک لباس از JCrwe برای عروسی خریداری و آن را متناسب با یکشنبه مورد نیاز ( اما آنها توسط شنبه بسته در حال یکشنبه ، بنابراین واقعا ). من به آنها گفتم من تا به حال تنها سه روز و آنها گفتند که می خواهم آن را انجام دهد.

سریع به جلو 24 ساعت و من یک متن گفت مورد من آماده است! در یک روز آنها لباس من را به طراحی تسمه مناسب ( این یکی از آن لباس با تسمه ضخیم است که عبور بیش به قطع جریان مثلث کوچکی که در تماس بود، اما راه آن پارچه ساخته شده بود به جای گیر کردن از ماندن در من بدن)، lifesavers مطلق است. من می توانم هر درز و یا هر چیزی را ببینید، و در تنها 25 $ من با کمال میل شما آن را
تا زمانی که من در نزدیکی پورتر میدان زندگی می کنم. من به هیچ کس دیگری است. کنی تا بسیار عادلانه و مفید با تمام شویی و خیاطی نیاز من بوده است.
حدود یک ماه پیش در یک جفت شلوار برای تمیز کردن خشک به ارمغان آورد و از طریق فرایند بود که مانند یک سوختگی شیمیایی بر روی پارچه نگاه وجود دارد. من این را به کنی اشاره کرد و او به من نوشت: یک چک سمت راست و سپس برای ارزش شلوار. او پرسید که آیا او می تواند آنها را نگه دارید را امتحان کنید و رفع آنها. من موافقت چک به پول نقد نیست تا زمانی که او یک فرصت برای رفع این مشکل بود. دو روز بعد منو صدا کرد و گفت: آنها تعمیر شده و من 100٪ با نتایج راضی بود !
قیمت های خود را عادلانه هستند و آنها مردم بسیار خوب به کار هستند. پنج ستاره
بنابراین، من  برای سال استفاده می شود اما این اولین بررسی من است. من می خواستم به یک بزرگ فریاد این پاک کن خشک / خیاط. من آنها را تعداد انگشت شماری از بار های شلوار احاطه کرده ساده و در نظر گرفتن در کمر استفاده می شود، اما تا به حال در حالی که کاملا نبوده است. آن مرد (که من حدس می زنم کنی است)، بنابراین دوستانه و خوب است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>